poniedziałek, 19 września 2011

Odzież z internetu


Zakupy w internecie stanowią coraz częściej poważne źródło dochodów firm odzieżowych. Swoje marki promuje i wyroby sprzedaje za pośrednictwem sieci wielu znanych producentów, nie mówiąc już o tym, że ich produkty często znajdują się w sklepach odsprzedawców, a więc bez problemu możemy znaleźć w sieci oferty sprzedaży wielu ciekawych i poszukiwanych wzorów czy krojów. Dotyczy to tak kobiet, jak i mężczyzn, a co dziwniejsze, to panowie chętniej kupują odzież w sklepach czy na aukcjach internetowych i to oni zostawiają tam więcej pieniędzy. Nie wszyscy sprzedawcy potrafią to wykorzystać i źle przygotowują swoje kampanie promocyjne, ale sprzedaż i tak utrzymuje się na wysokim poziomie.
Kupując odzież w internecie najwygodniej jest usiąść przy komputerze z kartką, na której zapiszemy sobie różne przydatne rozmiary. Zazwyczaj odzież opisywana jest w sposób nieco inny niż ten, do którego przyzwyczaiły nas tradycyjne sklepy. To dobrze, bo samo oznaczenie „S” albo „XXL” niewiele jeszcze mówi. Znacznie więcej możemy się dowiedzieć, jeśli na przykład bluza opisana jest szerokością w klatce piersiowej i długością rękawa. Dzięki takiemu opisowi szybciej i łatwiej możemy znaleźć odpowiedni rozmiar, niż gdybyśmy tylko próbowali dopasować do siebie wszystkie iksy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz