W okresie przedświątecznym, ale nie tylko, w sklepach odzieżowych coraz częściej obsługujący nie są w stanie udzielić rzetelnej odpowiedzi na nasze pytania. Bardzo często w sklepie odzieżowym zatrudnia się osoby, które w żaden sposób nie identyfikują się z marką, a, co gorsza, nie mają absolutnie żadnej wiedzy na temat sprzedawanych produktów. W ten sposób naprawdę trudno jest dokonać świadomego wyboru.
I właśnie dlatego w listopadzie i grudniu jak chyba w żadnym innym okresie, warto popularyzować blogi odzieżowe. Ich autorzy to z zasady pasjonaci, którzy o odzieży rożnego rodzaju wiedzą niemal tyle ile projektanci i producenci. Zysk z lektury takich wpisów wydaje się oczywisty- większa wiedza oznacza przecież świadomy wybór, a ten z kolei zwiększa szanse na to, że będziemy zakupem usatysfakcjonowani. Warto jednak zwrócić uwagę na to, czy dany rodzaj odzież opisują autorzy na blogu firmowanym logo producenta, czy niezależni pasjonaci. W pierwszym przypadku istnieje ryzyko, aczkolwiek jednak niezbyt wielkie, że zamiast rzeczowych, merytorycznych artykułów i osobistych opinii na temat danego modelu, kroju czy koloru przeczytamy jedynie ubrane w ładniejsze słowa oficjalne opisy przygotowane przez producentów.
Niezależnie od tego, czy chcemy kupić bluzkę, spodnie czy kurtkę, blogi odzieżowe istniejące w ogromnej ilości są na tyle różnorodne, że pozwoli to nam na przyjrzenie się i historii producenta i jakości samego wyrobu, opisanego z dokładnością przekraczająca najśmielsze oczekiwania. To dobre miejsce na początek zakupów.

Ja zapraszam do hurtowni odziezowej
OdpowiedzUsuń